שעועית שחורה בתפזורת
תכולה: | ברקוד: 3 | מותג:
16
הערות: מומלץ עם: בתבשילים, בסלטים, בממרחים
על המוצר
שעועית שחורה, בתפזורת

טיפים מהמזווה:

שעועית שחורה נמצאת במקום הראשון מבין סוגי מזון המכילים נוגדי חמצון. היא בעלת ערכים בריאותיים ותזונתיים רבים, היא מכילה גם שפע של חלבונים, סיבים תזונתיים, מולבידניום, אבץ, נחושת, ברזל, סידן, סלניום, קוורציטין.

השעועית השחורה היא יוצאת דופן מבחינת עיכול. השעועית השחורה מדורגת כבעלת אינדקס גליקמי נמוך. ערכה הגליקמי הוא 30, כך היא מזון מעולה לאנשים סוכרתיים ולמקפידים בהפחתת סוכר. חלק נכבד מהעמילנים המצויים בשעועית שחורה אינם מתעכלים בקלות ועוברים את דרך חלקה העליון של מערכת העיכול מבלי שהם מתפרקים. כך העמילנים אינם הופכים להיות סוכרים פשוטים ורמת הסוכרים בדם אינה עולה באופן חד, וגם התגובה האינסולינית נשארת מתונה. 

השעועית השחורה היא דלת נתרן ומסייעת להורדת רמות לחץ דם. היא מכילה שפע של אשלגן, סידן ומגנזיום אשר כולם נמצאו כמועילים ומפחיתים רמות לחץ דם.

מסייעת לאיזון רמות סוכר הודות לסיבים התזונתיים בספל אחד של שעועית שחורה (170 גרם) ישנם 15 גרם סיבים תזונתיים.

בנוסף - שומרת על מראה העור ומונעת הזדקנות תאי עור מסיבות שונות כולל חשיפה לשמש. מכילה כמויות מרשימות של חלבון, אבץ ונחושת שהם מבין מרכיבי התזונה האיכותיים ביותר לשמירה על מראה העור.

שומרת על בריאות העצמות בהיותה מכילה שפע של ברזל, זרחן, סידן, מגנזיום, מנגן, נחושת ואבץ. 

מסייעת למנוע ולהפחית סיכון למחלות לב הודות לכך שהיא מכילה שפע של סיבים תזונתיים, ופיטו-נוטריאנטים (רכיבים תזונתיים בריאים מאד מהצומח). יחד עם העובדה כי שעועית שחורה אינה מכילה שומנים וכולסטרול.

 

*עד גמר המלאי
חשבנו שיבוא לך גם
שעועית אזוקי אורגנית - תבואות
כוסמת חומה
חיטת פריקי 500 גרם - תבואות
13.9 ₪
2.78 ל 100 גרם
שעועית לבנה -  1 קילו