אודות המזווה

מי אנחנו?

"המזווה" נולד והוקם מתוך אהבה לאוכל בריא, ביתי, טבעי ומזין ומתוך תובנה שעל מנת לקיים אורח חיים כזה, יש צורך בחנות אינטרנטית שהיא One stop shop  - מקום אחד בו אפשר להשיג את כל מה שבדרך כלל מפוזר בין השווקים, חנויות הטבע וחנויות מתמחות, באיכות ללא פשרות, במחיר הוגן, מתי שרוצים, ושכל הטוב הזה יגיע עד הבית בקלות ובמהירות.

בשנת 2020 הועברה הבעלות על "המזווה" אלי, אסף באשר, והנה אנחנו כאן, לצד עובדות ועובדים ותיקים וחדשים :), מצוידים בהבנה וניסיון של התחום, בהזדהות עם האג'נדה שמורן ביססה ובחזון לשמר ולחזק ערכים של בריאות, איכות, סביבה, משפחתיות, ייצור מקומי, קידום נשים ועוד. כל אלו ועוד ימשיכו להיות עמודי התווך של "המזווה" ואנחנו מזמינים אתכם ואתכן להיכנס ולהנות מהם.

מה תמצאו כאן?

בגדול – מאגוז עד תמר ומה שביניהם. בקטן - אגוזים וזרעים, פירות יבשים, קמחים מיוחדים (חומוס, תירס, אורז, טף, כוסמין ועוד), קטניות ודגנים, אטריות (עם ובלי גלוטן) ממתיקים טבעיים ללא סוכר מעובד, כמו: סירופ מייפל טהור, סילאן, אגבה וכו', חמאות אגוזים כמו למשל: חמאת שקדים, חמאת פיסטוקים, חמאת בוטנים, טחינה ועוד, חומרי גלם ושוקולד לאפייה ולבישול, תחליפי חלב ועוד המון מוצרים נוספים שהופכים את המטבח הבריא למזין וטעים יותר. לצד רוב המוצרים באתר תמצאו גם מתכונים נהדרים שמספקים רעיונות, השראה וטעמים חדשים.

ולאור הביקוש הרחבנו את מחלקת המארזים והמתנות שלנו כך שלכל אירוע, קטן או גדול, יש לנו מענה מקורי, טעים ואיכותי

מה מיוחד כאן?

מה לא :) אבל הנה כמה דברים עיקריים שהופכים את חוויית הקנייה ב"המזווה" לכל כך שווה ומיוחדת:

דבר ראשון, הכול כאן טבעוני. לא מדובר במחלקה אחת, או כמה מוצרים שמסומנים בתויות - הכול כולל הכול טבעוני. הכיף בדבר, שאפשר לעבור בין המחלקות, בין המוצרים ופשוט להוסיף מוצרים לסל הקניות מבלי לבדוק בתויות :)

איכות: כל המוצרים שלנו נבחרים בקפידה ותחת בקרת איכות בלתי מתפשרת, מה שאומר שכולם מאופיינים בטעמים עשירים, טריות וחיי מדף ארוכים יותר.

שירות: אנחנו שמים את הלקוחות ואת חוויית הקנייה בראש - החל מחנות אונליין שמתחדשת ומשתנה כדי שיהיה נעים יותר לגלוש, דרך שירות לקוחות זמין, אישי ואמין ועד למערך משלוחים מהיר וללא תחרות.

בריאות: "המזווה" הוא בית לכל המוצרים שעוזרים להפוך את החיים לבריאים, מאוזנים, טבעיים וטעימים יותר ואנחנו מקפידים על מלאי רחב, עשיר ומתחדש של מוצרים וספקים, מהארץ ומהעולם.

כחול-לבן: חשוב לנו לתמוך ככל האפשר ביצרנים מקומיים ולקדם מוצרים כחול-לבן, זאת הסיבה שניתן למצוא אצלנו מבחר גדול ומשתנה של תוצרת מקומית ואיכותית.

מחיר: המחירים שלנו תחרותיים ולא בכדי, זאת אחת הסיבות שהניעו את הקמת "המזווה" – לספק מקום עם מוצרים איכותיים ובריאים במחירים שפויים והוגנים, מוזמנים להשוות ולהיווכח בעצמכם.

המזווה לעסקים, נותנים יד לקידום תרבות ארגונית בריאה יותר

בתרבות ארגונית ששמה את העובד במרכז ורוצה לפרגן ולפנק אותו בשעות העבודה, אנחנו כאן כדי לתת "פייט" לכל הפינוקים שמעייפים ומנפחים.

אנחנו ממלאים מטבחונים, פינות קפה וישיבות בנשנושים נהדרים, טעימים שממלאים באנרגיה ומגיעים מהטבע.

באופן הזה אנו גם מקלים על הדרך של הוספת תחליפי חלב למקרר ומאפשרים גם לטבעונים ולמפחיתנים לשתות את הקפה של הבוקר בלי לשים תווית על הקרטון חלב...

לשיתוף הדף