תמרי מג'הול גדולים

תמרי מג'הול גדולים

21.25 ₪
4.25 ₪ ל 100 גרם
תמרי מג'הול, עסיסיים וגדולים
21.25 ₪
   

למה זה טוב?

  • עשיר במינרלים חיוניים
  • עשירים בנוגדי חימצון
  • עשיר בסיבים תזונתיים
איך כדאי לאחסן? במזווה או במקרר
במה כדאי לשלב? בסלטים, בקינוחים, כנשנוש בין הארוחות

טיפים מתזונאית הבית שלנו:

תמר מג'הול הוא התמר הגדול והחשוב ביותר מבחינה מסחרית, הוא עונתי (מאוקטובר ועד פברואר) ועתיר באנרגיה, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון. באופן כללי, התמר הוא תשובה טבעית, בריאה ודלת שומן לצורך שלנו במתיקות ובפחמימות, תוך שהוא מספק תחושת שובע מיידית ותורם לבריאותינו. להבדיל מפירות יבשים רבים, התמר מתייבש באופן טבעי על העץ, כחלק מתהליך ההבשלה הטבעי שלו, ללא כל צורך בתהליכי ייבוש מתועשים ובשימוש בחומרים משמרים. התמר הוא נכס תזונתי מבחינת כמות המינרלים והויטמינים שהוא מכיל. הוא עשיר בסידן ובסיבים תזונתיים המסייעים בשמירה על תפקוד תקין של מערכת העיכול, במניעת עצירות ובמניעת תהליכים סרטניים במעי הגס. כמו כן, התמר מכיל כמות גבוהה של אשלגן שמסייע בשמירה על לחץ דם תקין ותורם לפעילות תקינה של העצבים והשרירים בגוף והוא בעל תכולה גבוהה של מגנזיום אשר ממלא תפקיד חשוב בבניית שריר, בתפקוד הורמונלי ונמצא כמסייע להפחתת מיגרנות ולמניעת סכרת. בנוסף, הוא מכיל ברזל, אבץ, ויטמין A ועשיר בקומפלקס של ויטמיני B אשר אחראיים על תפקוד תקין של מערכת העצבים. ולבסוף, התמרים עשירים בפוליפנולים - נוגדי חמצון יעילים המנטרלים רדיקלים חופשיים, הקשורים בהאטה, בלימה ואפילו נסיגה (רגרסיה) של התפתחות טרשת העורקים. ניתן לאמר בבטחה שאכילת תמרים תורמת לבריאותינו, הם שומרים על הלב ועל מערכת העיכול, מסייעים במניעת סרטן וטובים לדיאטה! מומלץ מאוד לאכול 2/3 תמרים ביום. זה יעזור לתחושת השובע שלנו וגם לתהליכים שיסייעו בבריאות גופנו. כארוחת ביניים – מומלץ לשלב את התמר עם אגוזים. השומן והסיבים אשר באגוזים מעכבים את ספיגת הסוכר, מספקים שובע לזמן רב יותר ומונעים רמות סוכר גבוהות בדם.