אגוזי פקאן טבעיים

אגוזי פקאן טבעיים

27.60 ₪
11.04 ₪ ל 100 גרם
אגוזי פקאן מקולפים טבעיים
27.60 ₪
   
איך כדאי לאחסן? בקופסא אטומה במזווה, במקרר, או הכי טוב: בפריזר
במה כדאי לשלב? בסלטים, בקינוחים, בגלידות, בגרנולה, כנשנוש בין הארוחות

טיפים מהמזווה:

אגוזי הפקאן עשירים בסיבים תזונתיים מכילים גם סידן, מגנזיום, ברזל, אשלגן, סלניום ,מנגן ואבץ ובעלי תפקיד חשוב לתקינות מערכת החיסון , בגלל תכולת השומן בהם הם תורמים להגברת תחושת השובע .על פי המלצות ה- FDA (ארגון המזון והתרופות האמריקאי), אכילה של עד חופן וחצי אגוזים מדי יום תורמת להפחתת הסיכון למחלות לב וכלי דם (כחלק מתפריט מאוזן) מחקרים מראים כי שילוב אגוזים בתפריט היומי מסייע להסדרת פעילות מערכת העיכול. אגוזי פקאן לא קלויים מומלצים במצבים כגון: אבנים בכליות, נדודי שינה, און גברי, אסטמה, אקנה, כאבי מחזור ועוד. עם זאת, הם מכילים אחוז שומן גבוה ולמעשה אגוז הפקאן הוא האגוז עתיר הקלוריות יותר מכל אגוז אחר (ב 100 גרם יש 730 קלוריות). כדאי לשלב אגוזים כחלק מארוחות הביניים לצד פירות- תכולת השומן שבהם מאזנת את עליית רמת הסוכר בדם. יש לצרוך אותם במצבם הטבעי, לא קלויים או מומלחים, ורצוי להשרות במים למשך 5 שעות לפחות. כך תוכלו ליהנות מכל הייתרונות הבריאותיים שיש להם להציע. יש שלכם שאלות נוספות על המוצר? מוזמנים לפנית במייל לליבי לוי גרינברג , יועצת לתזונה טבעית ומנחת סדנאות לאורח חיים בריא , כותבת הבלוג ״מפרגנת בריאות״ libbyle@gmail.com